Despre mine

Fotografia mea
imi place sa pun pixul pe hartie sa imi scriu gandurile si visele (http://iluszie.blogspot.com ).Imi mai place si sa desenez( http://vis3zinculori.blogspot.com ),asta ma relaxeaza si imi ocupa tot timpul liber..... Pot sa spun k sunt o persoana cat se poate de simpla...ma atrage noul, imi place sa traiesc bine, sa iubesc, sa ma hranesc cu sentimentele celor dragi si sa gust viata la maxim. De cele mai multe ori consider ca trebuie sa fortezi mana norocului pentru a oferi dragostei sansa de a ma gasi. Asa se face ca, in unele momente, imi pierd rabdarea, "colindand" lumea in cautarea acelei iubiri ideale destinate fiecarui suflet. Dar totusi…. dragostea adevarata apare atunci cand te astepti mai putin asa ca stiu si sa astept… In privinta messenger-ului….care e singurul lucru care ma mai distreaza uneori…..emoticonul care ma caracterizeaza este ":-P". Pentru ca sunt amuzanta indiferent de situatie. Oamenii iau viata prea in serios, insa eu gasesc ceva amuzant in absolut tot. …iar toti se simt aproape intotdeauna bine in preajma mea…

DeSeNe 2o11 ...aCuareLe

FLUTURE


CALE


JOC DE CULORI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate